Даю 24 часа…

 ÐÐ° данном изображении может находиться: 1 человек, улыбается, обувь и на улице

Мені важко стримувати емоції, тому вирішила не писати відео а викласти свій виклик у пості.
Володимире Олександровичу Зеленський, котрий вирішив стати Гарантом Конституції України та Головнокомандувачем.

У січні цього року ти дозволив собі посміятися над цінностями, котрі є святими для мене, моїх рідних і мільйонів таких, як я. Ти посміявся над Томосом та Українською Автокефалією. Ти – потомок синів Авраама і представник єврейського народу, як ніхто добре знаєш – що таке святі і недоторкані теми.

Чому дозволив собі посміятися над тим, що є святим для мене???

Я, Ксенія Клим, журналіст, волонтер, донька українського православного священика. Я даю тобі 24 години на те, щоб ти вибачився перед усіма українцями за свій неприпустимий цинізм!!!
Приєднуйтесь Петро Шот Vasyl Muzyka Ірина Мелешко-Пляцок

17992127_1698325053517413_6756693685459045949_n Ксения Клим

Об авторе webcome

Заходите на мой блог webcome.wordpress.com )) Не соскучитесь! Все комментарии модерируются, спам удаляется.
Запись опубликована в рубрике Зеленский, Украина, выборы с метками , , . Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте, как обрабатываются ваши данные комментариев.